Social media
Sprawdzonym i skutecznym narzędziem dotarcia do wybranej, ściśle sprofilowanej grupy Klientów jest FAN PAGE NA FACEBOOK’U odpowiednio prowadzony, wyposażony w nowoczesne aplikacje to bagate i funkcjonalne narzędzie, które ANGAŻUJE, INFORMUJE, PRZYWIĄZUJE taka właśnie jest komunikacja prowadzona w social media przez WebExperts CAŁOŚCIOWE KAMPANIE Z WIDOCZNYMI EFEKTAMI
Nieustannie monitorujemy sferę mediów społecznościowych, dlatego naszym Klientom proponujemy najbardziej aktualne rozwiązania i sposoby dotarcia do jak największej liczby fanów na Facebook’u:
W ramach naszych usług proponujemy:
profesjonalne przygotowanie Fan Page’a:
- utworzenie profilu marki/firmy na Facebooku spójnego wizerunkowo z posiadaną stroną internetową
- projekt graficzny FP
- przygotowanie treści na FP zgodnie z mapą profilu i filozofią marki
stałą opiekę i prowadzenie profilu na Facebook’u; dwie opcje do wyboru:
- oferta BUSINESS, w ramach której znajduje się: określenie celów obecności marki na FB, grupy odbiorców, przygotowanie i wdrożenie indywidualnej strategii rozwoju konta, opracowanie planu komunikacji z użytkownikami FP (wpisy, komentarze, zdjęcia, itd), systematyczne zamieszanie aktualności dotyczących marki (3-5 wpisów tygodniowo), stała komunikacja w imieniu firmy z użytkownikami Facebook’a - udzielanie odpowiedzi na pytania oraz komentarze (bez ograniczeń), systematyczna obserwacja połączona z analizą trendów w procesie komunikacji dotyczących branży oraz produktów/usług firmy, rozpowszechnianie idei oraz treści kluczowych z punktu widzenia firmy, raportowanie wyników obecności marki na FB oraz przekazywanie opinii generowanych przez użytkowników FB, przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i/lub reportażu np. z wydarzeń/akcji/procesu produkcji/realizacji zleceń - dotyczących firmy – 2 razy w miesiącu, video marketing - przygotowanie materiału video (15 lub 30 sekund) dotyczącego firmy, usługi lub produktu – 1 raz w miesiącu;
- oferta STANDARD, w ramach której znajduje się: określenie celów obecności marki na FB, grupy odbiorców, opracowanie planu aktywnej komunikacji z użytkownikami na Facebooku, systematyczne zamieszanie aktualności dotyczących marki (3 wpisy tygodniowo), stała komunikacji w imieniu firmy z użytkownikami Facebook’a - udzielanie odpowiedzi na pytania oraz komentarze (bez ograniczeń), raportowanie wyników obecności marki na FB oraz przekazywanie opinii generowanych przez użytkowników FB, przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i/lub reportażu np. z wydarzeń/akcji/procesu produkcji/realizacji zleceń - dotyczących firmy – 1 raz w miesiącu.
stworzenie angażujących i ciekawych dla grupy docelowej aplikacji:
- zaprojektownie i wdrożenie aplikacji (prace programistyczne wraz z koordynacją), czyli autorskich programów angażujących fanów i dających im możliwość zabawy, udziału w konkursach oraz promocjach
- stworzenie narzędzi będących uzupełnieniem obecności marki na FB oraz dających nowe możliwości promocji marki/usług/produktów
kreacja oraz prowadzenie kampanii reklamowych na Facebook’u i działania temu towarzyszące:
- projektowanie kampanii promocyjnych Fan Page’a lub zewnętrznej strony internetowej na Facebooku
- kreowanie wizerunku marki
- pozyskiwanie nowych Klientów-fanów
- zbudowanie stałej bazy Klientów
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami-fanami, a przez to zwiększenie sprzedaży usług/produktów