Branding
Na postrzeganie produktu, firmy czy strony www wpływa przede wszystkim ich WIZERUNEK to pierwszy kontakt z Klientem. Dlatego ważne, żeby był przejrzysty, przemyślany, zaprojektowany tak, by od początku budził skojarzenia Z DOBRĄ MARKĄ wiążą się użytkownicy na długie lata oraz odpowiednio dobrane elementy, za których design odpowiedzialni są specjaliści z webExperts KREUJEMY POZYTYWNE OBLICZA PRODUKTÓW!
Wykorzystując opracowaną i wypracowaną na przestrzeni lat metodologię kreowania marki oferujemy:
współpracę oraz doradztwo zespołu specjalistów odpowiedzialnych za stworzenie optymalnego i całościowego wizerunku marki
- od nazwy, poprzez logotyp, key visual do księgi znaku
- do dyspozycji naszych Klientów są graficy-designerzy, copywriterzy, językoznawcy, psycholodzy i ekonomiści
czytelny proces tworzenia wizerunku:
- analiza konkurencji
- opracowanie nazwy - unikalnej, budzącej pozytywne skojarzenia oraz posiadającej własną filozofię
- stworzenie spójnej komunikacji związanej z marką, firmą, w tym:
claim/tagline - slogan oddającego iddę marki “w pigułce”
hasła promocyjne odpowiednio pozycjonujące markę
terminologię, skojarzenia językowe i kulturowe mogących mieć przełożenie w długofalowej komunikacji
- stworzenie całościowej idei graficznej, w tym:
opracowanie logo produktu, firmy, czyli wyróżniającego na tle innych znaku, symbolu graficznego, zawsze związanego z zasadami odpowiedzialnego projektowania
dobór kolorystyki materiałów związanych z marką odpowiadający jej profilowi, oczekiwaniom związanym z komunikacją oraz środowisku, w którym funkcjonuje
opracowanie elementów typograficznych - dobór czcionki, wyróżników czy stałych elementów graficznych, które nie tylko będą związane z profilem marki, ale również będą podkreślały jej przemyślaną i spójną koncepcję komunikacji
projekty poszczególnych materiałów zarówno poligraficznych (foldery, ulotki, katalogi, reklamy), jak i webowych (bannery, strony www, serwisy)
na życzenie Klienta tworzymy księgę znaku zawierającą szczegółowe opracowanie zasad wykorzystania nazwy, logotypu oraz innych składowych wizerunku na wszelkich możliwych polach eksploatacji
pełen zakres prac w dziedzinie branding’u
- budowanie wizerunku firmy, kreowanie marki oraz idei oparte na twórczej analizie z zastosowaniem sprawdzonych autorskich narzędzi
- niekonwencjonalne rozwiązania oraz niestandardowe pomysły tworzone w oparciu o współpracę z ludźmi kultury i sztuki oraz znajomość bieżących trendów w designie i komunikacji
opracowanie skutecznej strategii marki
- odpowiednie pozycjonowanie marki, które służy określeniu jej tożsamości: analiza jej wartości i kontekstu kategorialnego, kulturowego oraz konkurencji
- cały proces wsparty jest specjalnie przygotowanymi materiałami i wizualizacjami, tak by jeszcze lepiej zobrazować umiejscowienie marki na rynku
kreacja materiałów obecnych w różnych kanałach komunikacji, nie tylko optymalnych pod kątem wizualnym, ale i angażujących zmysły
- projekty logo, wnętrz, oznakowań, akcydensów, stron internetowych, materiałów BTL
- skrupulatnie zaplanowane działania PR
- kreacje oparte na współpracy z najlepszymi designerami, muzykami, reżyserami, odwołujące się do wszystkich zmysłów: niestandardowe wykorzystanie zapachów, dźwięków, smaków
- kompleksowy zakres obsługi od analizy i inspiracji, poprzez koncepcję i kreację, po nadzór produkcji i wdrożenie gotowych rozwiązań